THE A TEAM


¡Hola hermosuras! ¿Cómo habéis empezado la semana? Yo sigo deprimida porque el viernes terminó The Vampire Diaries para siempre, pero bueno, eso es otra historia. 
El outfit que os traigo hoy me gusta porque tiene esa mezcla de sport y romántico, gracias a laos volantes de la falda y la camisa. Reconozco que hubo una época en la que las chaquetas de "instituto americano" me aburrieron, pero esta de Zaful me parece una monada por el tejido. La combino con esta sencilla y elegante falda de Rosegal y mis adoradas Stan Smith. 

Hello beauties! How did you start the week? I'm still depressed because last week The Vampire Diaries finished for good, but that's another story. 
I like today's outfit because it mixes both sporty and romantic trends, thanks to the flounces of the skirt and the shirt. I have to admit that I was a little bit tired of the "high school jacket" trend but I like this one from Zaful because the fabric is really cute. I wear it with this simple and elegant skirt from Rosegal and my dearest Stan Smith. 






- Camisa/Shirt: Tienda local - Local shop
- Falda/Skirt: Rosegal
- Bomber: Zaful
- Deportivas/Sneakers: Adidas Stan Smith





CONVERSATION

1 comentarios:

  1. You look pretty girl!
    Nice look...
    Do visit
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2017/03/the-checkered-dress-that-reminds-me-of.html

    ResponderEliminar

Back
to top